ویدئوها

معرفی محصولات عطرینه

 

عطرینه محلولی چند منظوره است که کاربردهای مختلفی دارد و در روایح و حجم­‌های متنوعی عرضه می­‌گردد. از خواص آن عبارتند از:

عطرینه، خنثی کننده بوهای نامطبوع است

با عطرینه برای همیشه از شر بوهای نامطبوعی چون بوی سرویس بهداشتی، سیگار، سرخ کردنی، زباله، حمام و … خلاص شوید چون عطرینه بینی شما را فریب نمی دهد!

مطالعه این مطالب را هم پیشنهاد می‌کنیم:

در اغلب خوشبوکننده های موجود در بازار، هیچ کاری برای از بین بردن بوی بد انجام نمی‌­شود بلکه فقط بوی خوش به بوی بد اضافه می­‌گردد و در نتیجه فضایی نامطبوع تر ایجاد می‌شود! مثلا در مساجد از گلاب برای خوشبوسازی استفاده می­‌کنند درحالیکه گلاب نمی‌­تواند بوی جوراب و عرق را از بین ببرد بلکه در نهایت ترکیب بدتری ایجاد می­‌شود. اما محصول عطرینه، با خنثی کننده ای که دارد بجای پوشاندن بوهای نامطبوع و ایجاد فضایی سنگین‌تر، آنها را حقیقتا خنثی می‌کند.

عطرینه، خوشبوکننده هوا است

در بسیاری از خوشبوکننده‌های موجود در بازار، از روایح صنعتی ارزان قیمت و بی­‌کیفیت استفاده می‌شود تا قیمت این محصولات ارزان­تر تمام شود. غافل از اینکه این روایح برای بسیاری از افراد ایجاد حساسیت و سردرد می­‌کند. درحالیکه عطرینه حاوی درصد بالایی از روایح مرغوب و باکیفیت (Fine Fragrance) است. کیفیت این روایح تا حدی است که می‌توان از آنها بر پایه دانش آروماکولوژی Aromachology در بهبود حالات روانی افراد نیز بهره برد. روایح عطرینه با دقت انتخاب شده‌اند و برای هر مکانی رایحه‌ای خاص در نظر گرفته شده است. مثلا گل‌های وحشی مخصوص سرویس بهداشتی، انرژی مخصوص فضاهایی مانند محیط کار، فضاهای پرنشاط و همچنین مکان‌های لوکس، آمور مخصوص مکان‌هایی با آب و هوای گرم و شرجی و هم‌چنین برای خنثی­کردن بوی بد سیگار و…

عطرینه، ضدعفونی کننده سطوح است

محلول عطرینه روی هر سطحی بنشیند آن را ضدعفونی می­‌کند. پس استفاده از آن در سرویس بهداشتی، سطل زباله، اماکن پر تردد و سایر اماکن محل سرایت عفونت، مفید خواهد بود. با عطرینه می‌توانید سلامت را به خانه و محل کار خود بازگردانید.

عطرینه سالم است

متاسفانه بسیاری از محصولات مشابه، باعث بروز سردرد و سرفه می‌شوند و در نتیجه نگرش افراد در مورد خوشبوکننده‌ها منفی شده است. محصول عطرینه، آزمایشات عدم ایجاد حساسیت تنفسی و پوستی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و افراد بسیاری حتی مبتلا به آسم، این محصول را بدون هیچ عارضه‌ای مصرف می­‌کنند. عطرینه را با خیال راحت استفاده کنید. چون برعکس خوشبوکننده­‌های گازی، در تولید آن از گازهای بوتان و پروپان استفاده نشده است (بر پایه‌ی آب است) و از طرفی در انتخاب روایح آن دقت لازم بعمل آمده است تا برای عموم افراد حساسیت زا نباشد.

می‌توان بطور خلاصه محصول عطرینه را اینگونه تعریف کرد:

عطرینه، محصول سالمی است که از طریق ایجاد حسی از طبیعت، سلامتی و شادابی (ناشی از ارتباط با طبیعت) را برایتان به ارمغان می آورد.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا