ویدئوها

معرفی خوشبو کننده بدن عطرینه

 

معرفی خوشبو کننده بدن عطرینه:

به منظور رفع مشکلات ناشی از بوی نامطبوع عرق بدن، استفاده از اسپری و دئودورانت مرسوم‌ترین راهی‌ است که مورد استفاده‌ی همه‌ی اقشار جامعه قرار می‌گیرد. اما چه دئودورانتی مناسب‌تر است؟ اغلب این محصولات صرفا پوشاننده‌ی بوی بد هستند و بعضا با مخلوط‌ کردن بوی بدن و عطر بوی بدتری حاصل می‌کنند. سایر دئودورانت‌ها و مام‌ها نیز حاوی نمک‌های آلومینیوم هستند که منافذ تعریق را مسدود می‌کنند. این موضوع منجر به آسیب‌ زدن به بدن در درازمدت می‌شود؛ زیرا بدن برای دفع سموم خود، نیاز به فرآیند تعریق دارد.

خوشبو کننده بدن عطرینه علاوه بر سازگاری کامل با پوست بدن و محیط زیست، دارای ویژگی منحصربه‌فرد از بین بردن بوی عرق است. اسپری‌های معمولی صرفا پوشانندگی بوی بدن را مد نظر قرار می‌دهند، به‌نحوی‌که حتی بوی ادکلن فرد نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته و با بوی دئودورانت مخلوط می‌شود که اغلب مورد تمایل افراد نیست. خوشبو کننده بدن عطرینه در درجه‌ی اول خنثی کننده‌ی بو بوده و در کنار آن رایحه‌ای لطیف نیز دارد که با بوی ادکلن شخصی شما تداخلی ایجاد نمی‌کند.

مطالعه این مطالب را هم پیشنهاد می‌کنیم:

نحوه استفاده از خوشبو کننده بدن عطرینه

  • به میزان مورد نیاز روی قسمت‌های مختلف پوست اسپری نمایید.
  • همچنین اگر پوستی حساس دارید چند پاف از محلول خوشبو کننده بدن عطرینه را، به کف دست اسپری نموده و سپس به محل مورد نظر بمالید.
  • از اسپری کردن محلول به مناطق حساس نظیر چشم خودداری شود.
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا