ویدئوها

معرفی خوشبو کننده های حجمی عطرینه

 

اگر میزان مصرف و حجم خوشبوکننده‌ای که استفاده می‌کنید زیاد است، بهتر است از خوشبوکننده‌های لیتری عطرینه که بصورت ۲ لیتری غلیظ عرضه می‌شوند استفاده کنید.‌ عطرینه‌های ۲ لیتری را باید اول با ۲ لیتر آب مخلوط کنید تا قابل استفاده شوند. با اینکار در واقع محصول فوق ۴ لیتری آماده به مصرف محسوب خواهد شد.‌

نحوه‌ی استفاده از اسپری خوشبو کننده هوا (۲ لیتری غلیظ):

درون بسته‌بندی محصولات ۲ لیتری، یک ظرف ۲ لیتری غلیظ به همراه نیم لیتر عطرینه آماده مصرف وجود دارد (که به صورت رایگان ارائه می‌شود). پس از اتمام بسته‌بندی نیم لیتری می‌توانید ۲ لیتری را بر اساس دستورالعمل داخل بسته‌بندی محصول به همراه ۲ لیتر آب مخلوط و رقیق نموده و استفاده نمایید. نکته‌ی قابل توجه در خرید خوشبوکننده‌های ۲ لیتری مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌هاست. شما برای خرید ۴٫۵ لیتر عطرینه ۲۵۰ سی‌سی می‌بایست هزینه‌ی ۱۸ عدد از آن‌را که معادل ۴۸٫۰۰۰ * ۱۸ = ۸۶۴٫۰۰۰ تومان می‌باشد پرداخت نمایید؛ و این در حالی است که در بسته‌بندی فله یا حجمی هزینه‌ای از نصف کمتر (۳۶۰٫۰۰۰ تومان) را می‌پردازید که بسیار به‌صرفه خواهد بود.

مطالعه این مطالب را هم پیشنهاد می‌کنیم:

ابتدا پمپ افشاننده را روی بطری ۵۰۰ سی‌سی آماده مصرف نصب نموده و سپس آن را تکان دهید. نازل را در وضعیت اسپری قرار داده و جهت جلوگیری از خرابی، آن را به آرامی تکان دهید.

توصیه می‌شود تعداد دفعات مصرف بیشتر و حجم آن کمتر باشد.

از اسپری کردن محلول بر روی سطوح پارچه‌ای سفید مانند مبل و لوازم الکتریکی و خانگی و همچنین سطوح شیشه‌ای پرهیز شود.

بعد از اتمام بسته‌بندی ۵۰۰ سی‌سی می‌توانید ۲ لیتری غلیظ را بر اساس دستورالعمل داخل بسته‌بندی محصول به همراه ۲ لیتر آب مخلوط و رقیق نموده و مجددا در همان ظرف ۵۰۰ سی‌سی خالی شده ریخته و استفاده نمایید.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا